ELMA / APPLE



Kanı ve böbrekleri temizler, Cilde parlaklık ve güzellik verir, Soğuk algınlığı ve öksürüğe iyi gelir, Kolesterolü düşürür, Sindirim rahatsızlıklarının kontrol edilmesine yardım eder, Baş ağrısına iyi gelir, Yüksek tansiyonu düşürür, Kan şekerini kontrol altında tutar, Romatizma ve gut hastalığına iyi gelir, Uykusuzluğa iyi gelir, Bağırsaklardaki parazitlerin dökülmesini sağlar; (1 adet Elma=63 kalori)


Elma: Sulak yerlerde yetişir. Amasya ilinde çok ünlüdür. Baş ağrısına iyi gelir, kan şekerini kontrol altında tutar, bağırsaklardaki parazitlerin dökülmesini sağlar. Armut ile birlikte yenilirse kabızlığı çözer. İçeriğinde B3 vitamini, karbonhidrat, potasyum, lif ve pektin bulunur.


Gerçek doğal elma suyundan bahsediyoruz, öncelikle altını çizmek isterim… Ağız buruşturan hanımlar beyler inanın bana elma suyunun pek çok faydası var insan sağlığı açısından ve ben de bu ara pek çok meyveden yardım aldığım için bugün elmaya bakıyordum, bulduklarımı da paylaşmak istedim… Enerji verir, kalbi korur aynı zamanda içinde Kalbi koruyan flavonoidlerden bol miktarda bulunur. Portakal suyunda bulunan C vitamininin üçte biri elma suyunda da bulunur. Elma suyunda enerjinin yavaş bir şekilde açığa çıkmasını sağlayan fraktoz şekerinden bolca bulunur.

%100 Elma Suyu içmek için 10 sebep

Aç karnına içilen bir bardak elma suyu kanı temizler toksinlerin atılmasına yardımcı olur.

Uykudan önce içilirse rahatlatır ve uykuya geçişi kolaylaştırır.
Mide bulantısını engeller sindirimi kolaylaştırır.
Gastritten kaynaklanan yanmaları hafifletir.
Bağırsakları çalıştırır ve yumuşatır.
Enerji verir, zinde hissettirir.
Cildi güzelleştirir ve genç kalmasını sağlar.
Rejim yapanların tatlı yeme arzusunu giderir.
Kalbi güçlendirir.


Kan şekerini kontrol altında tutan elma suyu, kolesterolü düşürür.